Husna_34 Omay0707 benimde aynı böyleydi silikti ve hamileyim ama sen yinede hastaneye kan ver garanti olsun 🙏😇
Omay0707 E-G-E Ikincinefes Civcivim_34 Zeyneptuba B-Y94 Kızlar kan 1.20 negatif yani testler bozuk ve beni buluyor sanırım
Ikincinefes Omay0707 üzülme canım hayırlısı böyleymiş ..Rabbim en kısa zamanda bir evlât nasip etsin 🌹🌸🌸İnşAllahh 💐💐
B-Y94 Omay0707 kuzum tüm resimler eror veriyor. Yine mi aynı Allahım ben çatlıcam şimdi 4 5 gün gecikmen var amaa çok tuhaf yavrum
Annewith Omay0707 canım o test markası gerçekten bozuk oluyor benimde öyle olmuştu bi kere baya heyecanlanmistm ama malesef. Zaten bu markadan baskada böyle çıkan görmedim
Sevlll Rabbim hayırlı zamanda verir inşallah daha adetinize var sanırım yakınken tekrar yaparsınız geçen ay bnde aynı şeyi yasadim hayal kırıklığı oluyo malesef
Denal Omay0707 ben ilk beş dkda bişey göremedim….ama o bir saat sonraki gibi ilk başta olması lazım ilk beş dk