annesinin_beybisi bende de ilk defa bu kadar belirgin bi cizgi cıktı ne bilem üstünden vakit geçince kuruma cizgisiymiş 😁 o olabilrmi diye bide kanda cıkmazsa ayrı üzülğr sinir olurum şikayet etmeyi düşünüyorum hatta firmayı bile böyle ümitlenip sonra yanlış sonuç olunca