denizvebulut Cagla-91 sanmıyorum birşey olacağını. Sağlık ocağı bana bir doz yapacak tetanoz aşısını. Gebelikten birkaç ay önce bir yaralanma sebebiyle yaptirdigim için. Pek sorun olmuyor demek ki.
Hayal11 Cagla-91 20+6 tetanoz oldum 23+6 biontec oldum bir hafta sonra yani 24+6 da tetanoz 2. Doz olmam lazımdı ama doktorum iki aşı arası 15 günden fazla olsun tetanozu ertele biontec olduktan 3 . Hafta içinde ol dedi
Yenianneadayi2208 Burcutran yaaa Burcu 🙂 hamile misin sende ? Rabbim bu sefer sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin çok sevindim.🥰 Nasıl gidiyor hamilelik
Burcutran Yenianneadayi2208 InsaAllah kuzum InsaAllah evet hamileyim 22 haftalık olduk rabbim sonunu nasip etsin hepimize 😘🤲🤲
1kckmucize Hayal11 36 dan sonra aşı yapamayız demişti doktorum bana. Erken doğum riski de olunca, tetanozun da 2 dozunun doğum öncesi yapılması gerektiğinden bu şekilde yaptık biz
Cagla-91 Hayal11 iste aynı durum benim de böyle. O zaman ben de yarın degil de haftaya yaptırayım 2.dozu. Teşekkür ederim🙏🏻
Hayal11 Cagla-91 banada öyle mantıklı geldi bir iki hafta geç olsa biri sorun olmaz ama ikisi ağır gelebilir gibi birşey söyledi doktorum hayırlısı olsun rabbim evlatlarımızı korusun
Yenianneadayi2208 Burcutran amin canım Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
Emdok Melistosum ben doktorum hamile kalmadan önce 2 sinovac geçen hafta ise biontech oldum. 32+1 de bir sıkıntı olmadı. Direk olun.