nazliaynaci benim de kadın doğum doktorum artık hamileliğin her haftasında aşı olabileceğimi, dünyadan yeni gelen verilerle aşının gebeliğin hiç bir haftasında yan etki yapmadığını, olmamamın benim ve bebeğim için daha tehlikeli olduğunu söyledi. Nisan ayında korona geçirmiş olmama ve hala az da olsa antikorum olmasına rağmen dün 12. Haftama girdim ve 1. Doz biontech aşımı oldum sadece hafif kol ağrım oldu o kadar. Gebelerde 2 doz biontech öneriliyormuş. Aktif olarak işe gidip geldiğim ve çoğu zaman toplu taşıma kullandığım için aşı olmamam benim için daha stresliydi.