Kızlar bana şeker yüklemesi yapıldı çok şükür Bebeğimde hiç bir sıkıntı yok şeker falan çıkmadı ama doktor bana senin hiç kanın yok acil kan takviyesi yapmamız gerekiyor dedi bugün başladık 3 gün ara ile 3 defa 500gr kan verilecek bana ama benim korktuğun şey ben değilim bebeğim bundan etkilenirmi böyle bir şey yaşayan varmı bir sıkıntı oluyormu olmuyormu korkuyorum ve çok düşünüyorum daha önce bu sebepten değil ama bir bebeğimi kaybettim diye sürekli endişe içindeyim lütfen bana yardımcı olurmusunuz 🙏 25 haftalığım