Merhaba bende kasık ağrılarım sebebiyle test yapıp gebe olduğumu öğrendim hatta reglme 6 gün vardı eczacı abla test yapma şimdi çıkmaz demişti ve çift çizgiyi görmüştüm otururken batıyordu kasıklarım 🥲🥲
Şuan 31 haftalığız kasık ağrım kaç haftaya kadar sürdü hatırlamıyorum ama korkulacak bir durum yok panik yapma rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin arkadaşım 🙏🏻🌸