Koca yaz yandımm yandımm, ateş basmalarıyla. Su içinde kalktım her sabah,klima fayda etmedi.. Eylül geldi rahatladım simdi esim üşüyor ben hala üstün acık yatıyorum hatta camı acıyorum ki serin olsun esimle kavga ediyoruz hasta ediceksin beni diyor😅 39+6 olduk bidaha da yazın hamile kalmam…….