Fadikb lentil ahh bende öyleyim normalde şeker hastası değilim ama gebelikte sınırda çıktı o yüzden diyet yapıyorum
Fadikb birsusamtanesiydin 130-140 altı olması lazım sanırım 50 mg yapılan yüklemenin.Bana 75 gr yapılmıştı
birsusamtanesiydin Fadikb evet 140 ın altında olması gerekiyor dikkat edecez artık ben cok sınırdayım 😊
birsusamtanesiydin lentil aslında şekerli şeyleri cok tüketemiyorum normalde ama hamilelikten dolayı canım istiyor 😄ondada cok tüketemiyorum zayıfım zaten yediğim miktar sınırlıdır ama yaz ayına denk gelmesi bol meyveli bir hamilelik geçirmekten kaynaklanabilir 😊
lentil birsusamtanesiydin bende aynen hamilelik boyunca 3 4 kere tatlı yemişimdir ama meyve yiyordm tabiki 25.haftada şeker çıktı malesef. Diyetisyenmin dediğine göre yaz meyvelerinden kaynaklı😂 yoksa çok kilo da almadım ama şimdi meyveyi bile sayılı yiyorm 🙈 pirinç patates hep güzel şeyler yasak. Doğurduğum haftayı bekliyorm kusana kadar istediğim şeyleri yemek için 😂
birsusamtanesiydin lentil yasak olunca insanın canı daha bir cok istiyor . Zaten zayıfım yediğim de az dedim hemen hemen hergün hamur işi yedim . Hamur işini yasakladı doktor ama diyetisyene yönlendirmedi 😊kendim dikkat edecem artık
Avokadoo @Clostiridium benim hep sinirin biraz ustunde cikiodu gebelik oncesi saglik ocaginda verdim 74 sonra 77cikti doktoruma sordm onceden hep yuksekti die ikiniz kullaniosunuz dusmesi normal gayet guzel dedi. Ama ay sonu seker yuklemesini de yaptircam
lentil birsusamtanesiydin evt doktorum yönlendirdi. Kesnlkle yasaklar o kadar cazip geliyor ki ahh ahh