Ilkayy Babykuzucuk sen bugünü mutlaka değerlendir spemler hazırda beklesin cnsım ne olur olmaz çok koyu belki bu yumurtlamadır işini şansa bırakma
Nehir-Poyraz Babykuzucuk yaaa kıyamaam insan öyle oluyo inşallah diğer türlüde görürsün canım benim 🤲🏻❤️
Babykuzucuk Ilkayy yaa dimi eşimi yakalamısken değerlendirim ilk kez ovülasyon kullanıyorum ve anladımki telefon uygulamıyla alakası yok beni 10 gün sonra gösteriyor nerdeyse kaç ay kaybettim bu bilincsizlik yüzünden 🙄
Ilkayy Babykuzucuk 1 sene hamile kalamadım. Tel uygulaması yüzünden. Gitmediğim doktor kalmadı bende ovulosyon testiyle hamile kaldım 3 ayda hemde. Benim böyle koyu olunca Yumurtlama oluyordu canım sen yinede mutlaka değerlendir bugün cünkü baya koyu
Babykuzucuk Ilkayy ay cok teşekkür ederim valla şimdi yine burda okudugum bilgilerle pekmez felen yedirdim ceviz yedik 🙈 valla umarım başarılı oluruz
Babykuzucuk bukusum evet bencede tecrübeli olanlar varsa neler yapmam gerektiğini yazarsada sevinirim 😁🙈
muge1661 Testleriniz benimkine çok benziyor benimde dün koyu iki çizgiydi, bugün değerlendirdim düne göre silikleşmişti. Bence bugünü değerlendirin 🤗