duygulu62 Kızlar 10+2 hamılelıgım mevcut suan . 2 hafta snra ikili testımız olucak cinsiyette yaklaştı çok heyecanlıyım 🥰 sizlerın nasl gıdıyor hamılelık ?
Papatya-Kokusu duygulu62 Aynıyız 10+2 ben ikili yaptırmayacağım garanti bir test değil hamileliği zehir etmek istemem detaylı ve şeker yüklemesi dışında bir test yaptırmayı düşünmüyorum 2. Gebeliğim 😊❤️
Minnakkurabiyeveannesi27 duygulu62 bizde bugün 10+6 olduk çok şükür ara ara mide bulantimiz dışında sorun yok bir de tuvalet ihtiyacı dışında 🤭 ama çok şükür kuzum sağlıklı olsunda yeter inşallah sağlıkla kucaklayın bebisinizi
Feyzaveannesi duygulu62 12.haftaya giriyorum yarın ve çok kötü geçiyor. Midemde hep doymuş bir his hâlbuki ağzıma yemek koymamışım. Midemde taşlar var sanki çok kötü hissediyorum kendimi. Kusmalarım bitti derken geri geldi. Sıcak basıyor nefes alamıyorum bazen. Sanki hamile değilimde hastayım. Niye böyle oldum anlamıyorum 🥺
duygulu62 Mmmervee ne güzel 🥰 benım suan çok sukur sorun yok mide bulantılarımı prilime ile bastırıyorum . Dusuk tehlikem var onun ıcın progestan fitil kullanıyorm . Sizin nasl gecıyor peki ?
duygulu62 Papatya-Kokusu evet bu fıkırde olan çok arkadaşım var 🥰 ama ben yaptırmak ıstıyorum . Özelde sordum 355 dedıler 😔 pahalı ama merak edıyor ınsan
Mmmervee duygulu62 benim de düşük tehlikem var progestan ve proluton iğne kullanıyorum çok iş yapmıyorum yatıyorum sürekli mide bulantım biraz hafifledi ama baya zor geçti hâla suyu çok zor içebiliyorum inşallah sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız evlatlarımızı 🤲🏻😊👼🏻
ilkgozagrimhavinim Ya ben küçük haftaları okuyunca çok duygulanıyorum desem🥺 30 haftalık olduk biz, zaman okadar hızlı geçmiş ki dönüp bakınca gerçekten şok oluyor insan.. Rabbim sizleride sağ salim kavuştursun inşallah
duygulu62 Minnakkurabiyeveannesi27 evet bende çok sık tuvalete çıkıyorum 😔 dedıgınız gbı sağlıkla gelsın de biz anneler herseye katlanırız 🥰
duygulu62 Feyzaveannesi o tokluk hissi malesef bendede var . Hıc bır şey canım ıstemıyor zorla yıyorum resmen . Birde halsizlik var 😔 ıns 2.trimesterde daha rahat edıcez
denizinannesi12 duygulu62 15+0 bizde 1 martta gelicek inşallah %90 kız demişti doktorumuz gelmesini dört gözle bekliyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 duygulu62 aynen kuzum herşeye hazırız biz çok şükür yeterki sağlıklı olsun bicirikler 🍪
duygulu62 Feyzaveannesi hayır ama böle hep tok gbıym zorla yıyorum. İlk 3 ay böle oluyormus malesef emınım rahatlıcaz bizde 🙏