Nst çekildim 2 dk da bir gelen düzenli sancılar vardı, açıklık bol 1 parmaktı 1,5 saat sonra tekrar gel dedi tekrar Nst çekildim sancılar aynı düzende devam açıklık 2,3 cm olmuş buralarda ol dedi 2 saat sonra tekrar kontrol edilecek dua edin kızlar inşaallah bugün kendi sancimla kolayca doğrayım.
Allah tüm hamilelere kolay doğumlar nasip etsin.🤲🤲🤲