Nehir35 Tuzlama diyince bi irkiliyoruz ama bebege safi tuza batırmıyolar. Daha dün kırkımız cıktı bizim. Bal,süt,birazda tuzu karıstırdılar vücuduna sürdüler (o iğrenç şeyin tadına da baktım 😅 tuzlu değildi) 15-20 dk sonrada bir sürü güzel kokulu çiçeği kaynattıkları suyla duruladılar 🤗 yani işlemin adını tuzlama koymuslar korkulcak bişey yok. Ama baska annelerin geleneğini bilemem benim annem ve kayınvalidem böyle yaptı