Beyza58 prensesannesiiiiii 21.haftadan beri. Şuan 26+3 üm.rahim kısalığı var bende.siz neden kullanıyorsunuz
Aslihan2 prensesannesiiiiii günde 3 kere alıyorum her ictigimde de 3 4 saat rahat uyuyorum hatta bayılıyorum resmen 😂 vajinal alınca yan etki olmuyor ama
prensesannesiiiiii Aslihan2 aynen valla çok uyku yapıyor ama vajinadanda bazen alerji yapıyor bir arkadaşıma olmuştu alerji
prensesannesiiiiii Beyza58 sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah bebeğinizi 🤲❤️benim kanamam oldu ondan alıyorum zaten 30 tane var içinde bitince bırakıcam DR bırakabilirsin dedi
ceylan_34 prensesannesiiiiii bende igne olarak pruloton ilac olarak progestan kullaniyorum 20+2 gebeyim