prensesannesiiiiii Kızlar geçen hafta kanamam oldu doktor iğne ve ilaç verdi ilacı kullandığımda beri uyuyakalıyorum ikindi gibi normalde gün içinde asla uyumam acaba onun etkisi mi yaşayan var mı?
Babyoxxo prensesannesiiiiii evet uyku getiriyor diyorlar bende bi ara kullanmıştım bende olmamıştı ama kullananlarda uyku oluyor diyorlar
pamk00 prensesannesiiiiii ben kullandım progestan ağızdan alıyordum 5 dk sonra kendi kendime uyuya kalıyordum bi uyanıyodum 3,4 saat uyumuşum uyku ilacı gibiydi doktoruma sormuştum hareket etmemen için ilaçlar uyutuyor demişti
aysegulgeldi8 prensesannesiiiiii evet uyutuyor canım bende kullandım kullandığım zmnlarda sürekli uyumak istiyordum
bilnazo68o prensesannesiiiiii evet uyku ve sersemlik yapıyor. Gece yatmadan önce içip yatardım ben rahatta uyurdum🤗
AseLenaMom prensesannesiiiiii Ben 25 haftaya kadar sürekli uyuyordum uyku normal yani . Bende şuan progestan kullanıyorum 35.haftamı dolduruyorum ama uyku yapmadı bende
prensesannesiiiiii AseLenaMom bende uykuyu severim ama asla gün içinde uyumam ramazanda başım çatlar yine uyumamam ams bu ilacı kıskandığım günden beri ikindileri uyuyakalıyorum hep
Beyza58 prensesannesiiiiii O şekilde biraz yan etkisi oluyormuş fitil olarak kullanınca o kadar olmuyor ve daha etkili olur demişti doktorum