Nidaaa28 Bedihauslu aynen canım. Benım baktıgım 900 küsürdü daha alınacak cok seyı var nerden kısılırsa o kadar iyi
Bedihauslu Nidaaa28 vallahi canım ne yalan söyleyim ben o kadar veremem bi beşiğe çok araştırdım her yere baktım en uygun bunu buldum
sosi5 Bedihauslu bence güzel oğluma 60 12p almıştım ilerleyen dönemde cocuk yan yatarken dar geliyordu su an 70 110 baya memnunum ama kapıdan sığmıyor fakat baya baya memnunum bende trendyoldan almıştım
sosi5 Bedihauslu oglum 1.5 yasinda iken firar etmeye başladı bırakmak zorunda kaldık bebekten bebeğe değişiyor bu durum kuzum ama ilerde oyun alanı yapabilirsin
Valide sosi5 ah yerim seni o Allahım emri gibi birşey zaten anne karnında bile birbirlerini tekmeliyorlar bizimkiler de 🤣🤣💋 Allah yardımcımız olsun🌸
Bedihauslu Nidaaa28 canım beşik geldi ara katlı ama şöyle bir sorun var benim için sorun değildi ama sizi bilemem kumaşı paraşüt kumaş resimdekilerin aynısı hatta daha da güzel boyutu da küçük değil büyük 3 4 yaşına kadar yatabilir rahatlıkla
Sumeyyems Ben de o ölçüde aldım yoyko 4 yaşa kadar kullanır sanırım. Bi de ufak aldım ilk başta yanımda taşımadı kolay olsun diye. Size tavsiyem alacağınız park yatak anne yanı olsun gerisi çok mühim değil.
Bedihauslu Sumeyyems benim bu aldığımdan haric bi anne yani yatağı Bi 4 5 ay kullanabilecegjm anne yani beşik var