begumge Esracim tüketici hakkı diye bişey var mağazanın bilgisizliğidir merkezlerine şikayet edin. Hatta şikayet vara yazın internetten hemen size dönerler
Esracim begumge bugün aradım tekrar hediye çeki veriliyor diyor kadın 1 buçuk yıl kullanilabilirmis. Ya sinir oldum param çöp oldu resmen. Tüketici yerini arasam yardımcı olurlar mı acaba
begumge Esracim 14 gün kayıtsız şartsız iade hakkı var tabii kullanılmamak kaydıyla. Beğenmemenizi bile sebep gösterebilirsiniz. Şikayet at. Com a yazın