Esracim Kızlar geçen gün internetten biberon aldık cam diye plastik geldi. Para iadesi yok sadece hediye çekine dönüşür dedi. Eşim gitti iade etmeye mağazaya. Korbell çöp kutusu almış. Para iadesi oluyor mu bilginiz var mı :( çöp kutusunu geri vermek istiyorum tüm esyalarimi da aldım biberondan bebek arabasına kadar. Napcan bilmiyorum :( yine hediye çeki vermelerini istemiyorum.
Cansum1 Esracim var cnm iade nasıl YÖK ben iaideee ettim yatak aldım lekeli geldi 2 kere en son iade ettim
deletedmom321 Hayır canım iade var hatt evinden gelip alıyorlar diye biliyorum yanı iade etmedim ama sayfalarında yazıyordu ebebek iade yaz Google dan çıkıyor itiraz edin bence
Enesefe Esracim canım sordum dedi eğer ilk değişim olmadan müşteri hizmetlerini arasaydilar onlar geri iade yaparlardı ama şimdi değişim yapıldığı için geri iade olmaz ancak çek verip başka ürünler alabilir ler
Cakil01 Esracim İnternet üzerinden alınan malların iadesi normalde 14 gün içinde oluyor fakat siz çöp kutusuyla değişim yaptığınız için o hakkınız kaybolmuş. Onun dışında çöp kutusunu da sadece 1 yıl süreli olarak çek olarak alıyorsunuz. Bence ihtiyaçlarınız olur, en azından cam biberon ile değiştirebilirsiniz yine. Yada prima deterjan şampuan vs sürekli kullanılacak şeylerle tamamlayabilirsiniz o süre zarfında
Cakil01 Esracim Bebek bezi için kolay bi hesaplama yöntemi var aslında Fiyatı adete bölüyorsunuz, tanesi 50 kuruşun altına gelince hesaplı oluyor Dışarı ile e bebeği kıyaslayabilirsiniz böylece. Genelde %20 indirimde oluyor hep bezler de.
Duygue Esracim bende bebek arabasını e bebek internet sitesinden almıstım güneşliği bozuk geldi geri göndermeniz lazım dediler pisman oldım keske ordan almasaydım
Duygue Esracim oda ilk ve son işte bidahada almam sende alma canım herseyi bakarak araştırarak almak daha iyi valla
EsmaSelma Bebeğimin A'dan Z'ye bütün ihtiyaçlarını ebebekten tamamladım. İade etmek istediğim zamanlarda da gelip kapıdan aldılar. Vede hiç bir sorun yaşamadım. Piyasada ki fiyatlara göre de oldukça makül. Ben çok memnun kaldım.
Kivito nasıl yok iade ediyorlar o konuda sorun yapmazlar asla e bebek uğrak mekanımdır ordan biliyorum
SevDin Esracim hediye çekinin uzun bir süresi var illaki birşey bulur alırsınız paranız herzaman cebinizde çocuk alışverişi bitermi 😊