Gzmysf1608 hastanede veriyorlarmış ama ben ufak bi kutu da olsa koydum belki hastanenin mamasını içmeyecek bunu veririm, yakında illaki eczane vardır alınır diyenler var hastanem çok büyük o koşturmacaya girilmesini de istemiyorum, sütüne odaklan bunu düşünme diyenler var pozitif düşünüyorum sütüm olur inşallah yeter ve emziririm sağarım tabi ki ama olmaması da bir ihtimal olmayacağını düşündüğümden değil önlem olarak yanımda bulunsun ♥️ O yüzden ufak bi mama attım çantaya ihtiyaç kalmazsa hastaneye veririrm birisi faydalanır 🙏🏻 Sana kalmış bişey artık ♥️