Evrem94 Icot lina isminin guzel bir manasi yok benim fikrim tabiki HURMA FİDESİ anlamina geliyormus bana gore anlamida guzel olmali isimlerin ❤
Dsa GlsnKrbac melek ismini bende çok seviyorum anneme hep meleğim diyorum o yüzden de çok seviyorum. Allah melek kalpli annelerimizi bizlerde meleğiz 🤣 Başımızdan eksik etmesin 🙏🙏🙏
Pinaryyim DeryaSanli deryacım meyra ismi çok güzel iki tane tanıdıgım var ikiside hanım hanımcıklar 🙂 bizde iki isim düşünüyorz
Sehrialya DeryaSanli ben üç isim koydugum için çocuklarıma doğacak bebegimede nasipse en az iki düşünüyorum. Ne kadar çok harf okadar enerji ama harflerin birbirine uyumu ve bebege uyumu çok önemli.
crnmr DeryaSanli ahsen, liva, ehlinaz diye düşünmüştüm kızım olursa diye ama oğluşumuz oluyor bunları düşünebilirsiniz😍
Merve5575 Asel ismi çok güzel anlamı cennetteki 4 ırmaktan biri demekmiş birde ikra oku Demek hemde inen ilk ayet kızım olsaydı ikra asel olacaktı ama oğlumu bekliyorum Ömer Ali olacak inşallah ❣❣🙏🙏
irem5803 DeryaSanli Almira var Almila var Lidya,Öykü bende Azra koymayı düşünüyorum Kuranda geçen bi isim de olsun istiyorum zeynep te çok güzel
DeryaSanli Meyra linaya yoğunlaşayım o zaman ben 🙂 iki isim konusunda kararsızdım 3 isim bile koyan var🤗