Emineso DefneninLiya rahim filmini burda cektirebilirsin diger hastanelere gore fiyati dsha iyi bide zaten kan testleri var o kadar
DefneninLiya Emineso rahim filmi çektirdim cnm çok şükür bir şey çıkmadı. belki histereskopi isteyebilir. Dışardan yapılan testleri de kabul ediyorsa inşallah regl 3. Günume denk getirip gitmek istiyorum
gamzenurbozdere Emineso ben 1357₺ oldum banada ilk 3000 dedi sekreter ama doktora sordu bır mı iki mi diye onunda derecesi varmış galıba yeni oldum iki gun oldu doktorun parayla işi yok indirim ne yapmıyor ki hastaneyle muhattapsın para konusunda
gamzenurbozdere DefneninLiya hayır başlamadım cnm sen ne kadar hayatı planlarsan planla dedıgın gıbı olmuyor rahımde yapışıklık cıktı histereskopi amalıyatı oldum 1aralıkta kontrolum var ondan sonra ne olur bılmıyorum
DefneninLiya gamzenurbozdere inşallah cnm Allah gönlümüze göre versin 🙏 güzel olur inşallah her şey biz de kucağımıza alırız bebeklerimizi 💛
Aslaninannesi01 Emineso anladım yükselmiş o zaman fiyatlar zam gelmeyecek demişlerdi sadece muayene ücretine gelmişti sorduğumda
Emineso DefneninLiya canim bu arada erhan hoca sali gunleri muayene almiyo ameliyat günü oldugu icin aklinda bulunsun
DefneninLiya Emineso ne kadar yoğun Erhan bey crsambaya randevu alacaktım 3 hafta sonrasına gün verdi 🤦🏼♀️
gamzenurbozdere DefneninLiya öyle bide yeni başlıyorsanız gec veriyor ben mesela ilaç birince gel dedi bende hemn ilaçları sayıp bitim gününe hemen randevumu aldım evet yogun
DefneninLiya gamzenurbozdere ben de testlerimi yaptırdım şehir hastanesinde o zamana kadar.seyhan devlette sperm testi yaptırmak istedik randevu aldım ama yapmıyorlarmis koskoca hastane.sehir hastanesi de gün verdi sperm testi için 🤦🏼♀️ bir ay daha geç olacak maalesef
gamzenurbozdere DefneninLiya hayırlısı olsun benım planıma gore bu ay asılama yaptırıyordum guva ama planladıgımız gıbı olmuyor sonu güzel olur inş
gamzenurbozdere DefneninLiya ya ilk tüp bebek yaparız demişti şimdi amalıyat oldum yapışıklık varmış rahımde olcagına inanıyorum olmazsa aşılama yaparız dedi 1 aralıkta kontrol var işte
DefneninLiya gamzenurbozdere canım merhaba gidebildin mi Erhan beye ne dedi ben de yarın gelecem insallah