gamzenurbozdere Erhan hoca da tedaviye yeni başladım rahim filmi cekıp ona gore tedavi uygulayacak ama tüp bebek yaparız gibi konuştu erhan hocada tüp bebek yaptıran var mı ne kadar başarılı olundu
gamzenurbozdere umudumvar2 adana bugun 4 yıl oldu evleneli🤣 bir ikiz kaynettim bide kalp atısını alamadım bir yıldırda istiyoz olmuyor
gamzenurbozdere DefneninLiya hayır başlamadım cnm sen ne kadar hayatı planlarsan planla dedıgın gıbı olmuyor rahımde yapışıklık cıktı histereskopi amalıyatı oldum 1aralıkta kontrolum var ondan sonra ne olur bılmıyorum
DefneninLiya Emineso sanırım histereskopi yaptırdın ne kadara mâl oldu bende de hafif T şeklinde rahim var.. Dışardan yaptırdığımiz testleri kabul ediyor mu . Bı de en önemlisi paracil bir doktor mu 🤗
Emineso DefneninLiya kabul eder buyuk ihtimalle disaridan goturdugun testleri parayi zaten o kendi kafasina gore almiyo hastane ne kadar soylerse onu ödüyorsun para konusunda erhan hocalik bi durum olmuyo
gamzenurbozdere Emineso ben 1357₺ oldum banada ilk 3000 dedi sekreter ama doktora sordu bır mı iki mi diye onunda derecesi varmış galıba yeni oldum iki gun oldu doktorun parayla işi yok indirim ne yapmıyor ki hastaneyle muhattapsın para konusunda
Emineso DefneninLiya benim bu 2.denemem olucak canim ilkini esra hoca vardi onunla yapmistik ama malesef licagimiza alamadik yavrumuzu ama erhan hocayla ilk deneme bugun gittim erhan hoca estrofem verdi onu kullanniyorum şuan
DefneninLiya Emineso Esra hanım ayrıldı mı baskentten hala orda mi .klinik açmış onunda muayenesi 750 lira pahali geldi bana
DefneninLiya Emineso canım, benim 3 seneden beri istiyorum başka doktorlara gittim olmadi ama normal yollarla denedim bekledim. Bundan sonra iyi bir doktor olsun tam başlamak istiyorum.Osmaniyeden geleceğim testlerimi tamamlayıp gelmek istiyorum Erhan bey e.
Emineso DefneninLiya rahim filmini burda cektirebilirsin diger hastanelere gore fiyati dsha iyi bide zaten kan testleri var o kadar
Emineso DefneninLiya evet ayrildi ktan sonra gittim ona ameliyat icin 12bin lira istedi o kadar gucumuz olmadigi icin erhan beye gittim ben memnunum simdilik erhan beyden zaten dondurulmus embriyomiz vardi o yüzden erhan hocayla devam ediyoruz simdilik
Aslaninannesi01 Emineso Erhan hoca muhteşem bir doktor ilk denemede tuttu benimki konuşması ilgisini çok beğeniyorum transfer anında besmele çekti dua etti çok etkilenmiştim o an inşallah sizinde pozitif olur