Deletedmom434 benimde bebişimde pek 40 ı beklemicek gibi hissettiriyo bana... bakalım. 😂 geçen trt de bi programda 36 dan demişler. Fayda edene zaten hemen ediyo etmeyenede hiç etmiyomuş biliyomusun. Biz iyisimi standart 36 da başlayalım... hayırlısını isteyelim ❤️❤️😍😍