Ctorun Mellisssa 11.11.21 de gelecek diyordu doktorum ama sezeryanla 01.11.21 de alacakmış.hayirlisiyla sağlıklı sıhhatli gelir inşallah hepimizin yavruları
Hayal11 Mellisssa kasım sonu görünüyor belkide Aralık ortası koş bebeği olacak alışveriş listenizde neler var bana herkez 0-3 ay çok alma çabuk büyüyor diyor 3-4 takım yeter diyorlar
yelzkyatepe Hayal11 valla banada aynıları söyledi. Ben alırken hep 3-6 6-9 şeklinde aldım . çok fazla yenidoğan almadım. Bencede almayın bebekler çabuk büyüyor. kullanamıyorsunuz çoğunu 🥰
Mellisssa Hayal11 bncde cok alma ama almasakta ne giydirecgz sonucta sürekli kusadablir 😂sanırım 3-6 almak daha mantıklı ben sadece zıbınlarmı yenidoğan aldm
Keremelek Bizimde 19 kasım görünüyor ama 3. Gebelik daha erken olabilir dedi kızım 38. Haftada doğmuştu bu da öyle olursa ekim sonu olur diye tahmin ediyorum inşallah hepimiz sağlıkla kıcağımıza alırız inşallah 😍
Eses0707 Mellisssa 12 kasım gibi olucak inşaallah doğum🤲 Ama 2 haftadır vajina kemiklerim ağrıyor özellikle geceleri dönerken mahvoluyorum adet ağrısı gibi ağırlarda olmaya başladı zamanında doğum olur inşaallah
Mellisssa Eses0707 inş ya zamannda saglıkla doğsun ama kilosu 2500 asınca erkende gelse cok sıkıntı olmuyormus canm doktorum demişti
yelzkyatepe Mellisssa Kısmetse 13 kasım . Heycan korku bir arada hepimiz sağlıkla evlatlarımızı kucaklarımıza alalım inşallah🙏🏻🧿
Tugce49 AnnesiyimM53 İlkinde 40 haftalık tım doktor ters geliş nedeniyle sezeryana almıştı daha sonraki gebeliğmde doğum şeklim yine sezeryan oldu şimdi Allah izin verirse tekrar sezeryan olucam
Tugce49 AnnesiyimM53 Hayırlısı olsun inşallah normal yapa biliyorsan yap ben sezeryan oldum hiç pişman da değilim iyiki sezeryan olmuşum 🥰