K88_ Guneyinannesi1 rica ederim :) sana bunları yazıyorum ama kendim üç gündür baş ağrısı yaşıyorum nedenini bilmemekle birlikte 🥺 tansiyonum da normal anlamadım :()
K88_ Guneyinannesi1 vallahi ilk gebeliğim 13. Haftama girdim 3 gündür kesilmeyen bir ağrı normal mi bu süreçte bilmiyorum da korkuyorum bir taraftan da :()
Guneyinannesi1 K88_ o haftalarda normal bi parol at ama alistirma kendini ağrı kesiciye daha çok. Cekersin migren sinuzit varsa tetikliyor