Panik atak geçirmiş olabilirsiniz. O esnada kalp atışı aniden hızlanıyor , çarpıntı oluşuyor çünkü. Ya da ekstrasistol yani ek atım yaşamış olabilirsiniz. Herhangi bir hızlanma , çarpıntı vs hissetmediyseniz endişelenmeyin gebelikte kalbin yükü artıyor kalp daha fazla kan pompalamak durumunda kalıyor. Nabız yüksek de çıkabiliyor, eğer kısa süreli bir durumsa gelip geçicidir. Ama uzun sürerse ve tekrar ederse bir kardiyoloji muayenesi iyi olabilir sizin için.