LivaveLeyla Mutlu_damla 35+5iz bizde 2. gebeliğim benimde çatım çok ağrıyor ilk hamileliğimde çekmediğim kadar ağrı çekiyorum magnezyum ilacını akşam içseniz daha iyi gelir belki kramplarınıza ben genelde gece yatmadan önce içiyorum
Mutlu_damla LivaveLeyla aynen ya öyle bi baskı oluyor ki bazen hareket bile edemiyorum. Demin ictim bende bakalım işe yararsa
bahtnurr1 Mutlu_damla 2 gündür magnezyum içmiyorum ve ağrılarım gitti çok şaşırtıcı acaba bi alakası var mı bilmiyorum doğrusu 31.haftadayız
hanimhanimcik Mutlu_damla bende hergün içiyorum çok az faydasını görüyorum. doktorum tamamen krampların ortadan kalkmaz doğum gerçekleşesiye kadar dedi
Mutlu_damla hanimhanimcik yani tabi orası öyle. Hatta doğumdan sonra bile hemen kurtulamıyoruz ki, doğumdan sonra 3.ay daha ilaçları vitaminleri kullanmamız gerekiyormus
Sudeeee Mutlu_damla bana doktorum magoist diye magnezyum verdi cok memnunum canım bi doktoruna sor istersen