İyi geceler kızlar. Bu ikinci hamileliğim ve bu ilkine göre zor geçiyor. Gebelik şekerim olduğu için bebeğim normalden 2 hafta önden gidiyor. Düzenli olarak magnormu içtiğim halde hala kramp girecek gibi oluyor. Acaba diyorum yetmiyor mu yoksa magnezyumun emilimini azaltan bisey mi yiyorum. Mide sorunum var o yüzden de asitli içemiyorum pek, madem suyu yani. Bi de ağrısı olan var mı merak ediyorum ya, benim üst bölgem olduğu gibi ağrıyor dayanamadığım zaman parol içiyorum mecbur. Sağlıkla doğsa artık diye bakıyorum 😇