Kubrahids16 Nermin_d_n_z neden 2 gun sonra sezeryan olcaksiniz bende sezeryan olcam ama daha gunun belli degil 36+5 bende
Nermin_d_n_z Kubrahids16 tansiyon problemi var, cok riskli, bi de zulal deyirler bizde, o artti o yuzden sezeryan lazim dedi doktor
Nermin_d_n_z Miray12 tansiyon problemi var, cok riskli, bi de zulal deyirler bizde, o artti o yuzden sezeryan lazim dedi doktor
Nermin_d_n_z TugcEsila tansiyon problemi var, cok riskli, bi de zulal deyirler bizde, o artti o yuzden sezeryan lazim dedi doktor
Sema99 ilaydanurhavvat evet canım kızımda vuruldum onda vücut enflasyon kapmıştı bebeğe geçmesin diye yatırmışlardı iğne de olmıştım iki defa üçüncü kızımda da oldum iğne
Birglbiray ilaydanurhavvat benim görümcem 35+4te doğum yapmış canım iğne falan vurulmamış suyu gelmiş doğuma almışlar küveze de almamışlar bıcırığı sütü hemen gelmediği için ve hastane pekte iyi olmadığı için sarılık olmuş onun için almışlar bi tek🤗
Mucizelerim ilaydanurhavvat ben igne vurulmadım canım pazartesi 36+0 da sezaryen ile alınacak bebeklerim. Benim küvez korkum var inşallah girmezler
ilaydanurhavvat Birglbiray teşekkür ederim canım bilgin için. 36+3 haftalığım bnde prematüre sınırını aştık ams yinede doğarsa ne olur düşüncesindeyim 😊😇
tubakumsal Ben 36 da kendi sancimla dogum yaptim bebisim 3 kiloydu biraz solunum skintisi cekdi 20 dkka falan hava verdiler okadar baska bi skintimiz olmadi cok sukur😊 benim annem 2 ay once dogum yapti tansiyon hastasiydi erken den dogurdu bebek daha 6 bucuk aylikdi 1 kilo bile degildi 2 ay yatdi sadece hastanede suan cikdi cok iyi sukur yani dicegimiz hicbi skinti olmaz allahin izniyle korkma zaten bebekler 36 haftada tamamliyolar ciger gelisimlerini saglikla alin kucaginiza 🤗