Busragungor CANSUGMR ben dar paca hamile pantolonu aldm paca dar olduğu için haliyle bacağı sarıyo. Bu da mi kan akışını engeller acabaa
okyanustakibulut karahanzynep ben 6 haftalikken basladi pantolon rahatsizligi sen nasil halen giyebiliyosun 😁 aklim cikiyor bisey olcak diye giyme kiz esofman elbise devam
Esesen karahanzynep ben 5 buçuk aya kadar eski pantolonlarımı gitmiştim ama sıkıştırma çok çok azdı. Sıkışma artınca direkt hamike pantolonuna geçtim çok sıkıştırıyorsa değiştir
Ozgeselin- CANSUGMR ben şuan 10 haftalık gebeyim henüz alışverişe çıkmadım eski dar kotlarımı giyiyorum bu aşama da sıkıntılı olur mu acaba