papatya56 Pinarrr_21 Ben cuma günü verdim 46 çıktı adet gunum 14 eylül doktor salı gunu kan verdi gecen ay kimyasal geçirdim iki düşügüm var korkuyorum kan pıhtılaşmam var hemen ıgneye başladık İnşallah fayda eder kalp atısını duyarım