papatya56 Pinarrr_21 Doktorumda oyle dedı sıkıntı yapma düşünme ben bu ay hiç kafama takmadım cok şükür oldu
Sineemiis papatya56 ayyy sol belim sol kasigim bacağımın üstü agriyor benimde şeffaf akıntı geliyor 2 gündür az önce yine geldi ortasında küçük kahve lekeli yumurtlama mi acaba 🌝
papatya56 Sineemiis Benım bu ay yumurtlama kanamam oldu yumurtlama olabilir ovulosyon testi yapdaydın
papatya56 Pinarrr_21 Var canım cok sevındım yarın kan ver saglıkla gelsın mücizelerimiz İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alalım🤲🏻🥰
papatya56 seyy06 Sagol canım Allah razı olsun 🥰Evet canım kan pıhtılaşmam var ilki 4 aylık ikincisi 9 haftalık gecen ay kimyasal gecırdım bu ay hemen igneye basladık adet günüm salı günü
papatya56 Pinarrr_21 Bende salı gunu tekrar vercem insallah saglıkla artar sankı test yapmıstın negatıftı bugun mu yaptın testi
papatya56 Pinarrr_21 İnşallah saglıkla artar bende salı günü kan vercem İnşallah artar değerlerimiz kucagımıza alırız İnşallah 🤲🏻