Kucukkizimm Oznurcakir saglik guvemcenoze bagli canim simdi ne desem yalan olur . Ben gitmiyeli 9 10 ay oluyor . Simdi belki zam feln gelmistir biz o zaman 15 yada 20 en fazla harcamistik ilacalr , toplama islemi, muayene felan.
Oznurcakir Kucukkizimm anladım canım baya gitmiş resmen özelden farkı yok ,özelde yapacam 10 bin ilaçlar hariç
gamzenurbozdere umudumvar2 onuda gecen gıttıgımde sormuştum devlet destek verırıse 7 normal 9 bin ama bu hastaneye ödediğin bi o kadarda ilaçlar tutuyor dıye bılıyorum
Didem_678 gamzenurbozdere Üniversel hastanesinin hemen karsısında ara sokakta Mehmet Atay dı yanlıs hatırlamıyorsam profösör benim Doktorum du iyidir ,pahalıdır biraz ama oraya git bence,Adana Özel Tüp Bebek Merkezi zaten iki Doktor vardır.
Kucukkizimm Oznurcakir orasi yari ozel cnm ama ben bir defa tup bebebegi reddettim normal olmasini bekledim olmadi ondan sonra karar verince tekrar ilaclari kullandim biraz bizim ondan cikti ama 20 yide bulmadi 15 yada 17 gibi
Oznurcakir Kucukkizimm Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim . Bende beklemedeyim inşallah 😘