gamzenurbozdere Adana için en ii tüp bebek yapan doktor bılgısı olan yaptıran var mı suan erhan şimşek e gidiyorum rahim filmi istedi duruma göre tüp bebek olabılır dedi
333 gamzenurbozdere Adana’yı bilmem ama mersindeyim ben ünlü bir doktor var Prof filiz Çayan bakın derim instgramdn bi araştırın başarılı bir doktor
Meryem2746 gamzenurbozdere benim doktorumdu Erhan hoca çok iyi bir hoca benim ilk denemem Acıbademde volkan noyanaydı negatif sonuç alınca Erhan hocayla tanıştım histeroskopi amaliyattı yaptı emriyolarımı taşıdım cok şükür pozitif gördüm moral motivasyon veriyor ağlayarak girdiğim her muayenede ağlayarak cıkmıştım ama cok rahatlattı İnşAllahh sizde iyi sonuçlar alırsınız
Emineso gamzenurbozdere canim ben esra bulgan kılıçdağa gidiyorum cok memnunum ilk denemede pozitifi gordum ama bebegimi kaybettim malesef takibimi yapan doktorun ihmali yuzunden kendine yeni kilinik acti bi tik pahali gelebilir bazilarina ama ben asiri memnunum kendisinden
gamzenurbozdere Meryem2746 inş aslında bende doktorun adını duydum ama işte içimi rahatlatmak için birazda erhan hocaya gıdenler yazar dıye dusundum sagol cnm
umudumvar2 gamzenurbozdere ücret konusunda bilgi aldınız mı acaba ? ben öncden rahim filmi çekldm amma tekrardan çeker mi acaba ben de Erhan hocayı arastırıyorum
gamzenurbozdere umudumvar2 sekretere sordum 700₺ dedi seyhanda cekılıyormuş ama adet bitiminde gidecegim
gamzenurbozdere umudumvar2 onuda gecen gıttıgımde sormuştum devlet destek verırıse 7 normal 9 bin ama bu hastaneye ödediğin bi o kadarda ilaçlar tutuyor dıye bılıyorum
Kucukkizimm gamzenurbozdere benimde doktorum erhan hocaydi cok memnunum ilk denememizde pozitifi gorduk cok sukur simdi kizimla 36+4uz saglicakla gelmesini bekliyoruz🙏 simdi baska doktora gidiyorum hamile olunca oraya gitmedim vede evimede uzak suan bile biseyim olsa ararim beni yonlendirir saolsun inşallah sizde memnun kalir ve guzel.haberi alirsiniz 🙏
Kucukkizimm Oznurcakir saglik guvemcenoze bagli canim simdi ne desem yalan olur . Ben gitmiyeli 9 10 ay oluyor . Simdi belki zam feln gelmistir biz o zaman 15 yada 20 en fazla harcamistik ilacalr , toplama islemi, muayene felan.
Aslaninannesi01 gamzenurbozdere benim doktorumda Erhan Şimşekti ilk denemede tuttu çok iyi bir doktor tüp bebek sürecim çok rahat geçti