Naciyee olsun cnm doğumdan sonra verirsin sen kilo alınca bebekte kilo alıyor öyle düşün cnm bende 25 temmuzda doğumum var 38 haftada dogurcam 7 kilo aldım şuana kadar keşke bende fazla kilo alabilseydimde bebişim kilo iyi olsaydı 2800 dogar dedi doktor fazla yemek yiyip besleyemedim galiba ama birde sağlıklı beslendim ondan mı bilmiyorum makarna pilav nadir yedim doktor en son artık ye yani zorla kendini karbon hidratlı şeyler ye dedi birde ben hiç yerimde durmadım hep koşuşturmaca içindeydim.enerji kalmamış bebege