YuvarlanamayanPandaa hayır ben devlet Hastanesi’nde ilk dogumumu yaptım sıfır açılma sıfır silinme vardı . Haftası dolmuştu suni ile başlattılar doğumu yavaş yavaş ilerlerdi 2 günde tam açılma oldu. Teyzemde yine tansiyon vardı onuda erkenden 36 haftada suni vererek başlattılar doğumu eğer özel olsaydı mesela direk sezeryan diyecekti teyzeme . Q