Ngrebrar kızlar bugün doktor randevusuna gittim 36+0 im 3550 gram bebek ultrasonda 39 haftalık gösteriyor. doktor suni sanciyla başlatıriz doğumu dedi 37 yada 38 de sizce erken mi napmak lazım.
sena26 Ngrebrar Bana da aynisi söylendi ama usg ne kadar doğruluk payı var tartışılır. Ben beklemek istediğimi söyledim.
YuvarlanamayanPandaa Ngrebrar çok saçma neden suni ile başlatıyor bence bakia dr gözük benım bebegimde ileri gözüküyor sezeryan olmama rağmen doktorum 38-39 a kadar bekleyecegiz dedi ne kadar durursa o kadar kar oğlumda 3700 görüyordu 3300 doğdu
ATC Ngrebrar usg yanıltabilir doğumdan 1-2 saat önce 2700 demişlerdi 3060 dogdu bi arkadaşa 4 dü geçmiş sezeryan dediler sezeryan oldu çocuk 3400
metehaninannesiii Ngrebrar bendr de ayni durum var ama doktorum alalim demedi son ana kadar bekleyecez dedi
Ngrebrar sena26 bu hafta bile baslatilabilir dedi. yüzde sekseni küveze girmeme ihtimali var dedi. ne bilim tuhaf geldi
Ngrebrar YuvarlanamayanPandaa gebelik şekeri var o yüzden bebek daha fazla kilo alırsa doguramazsjn dedi. 4 kilo üstünün riskleri varmış. 400 gram aşağı doğması ümit verici senin bebeginin
Shnern YuvarlanamayanPandaa sezeryan doğumda bekleyenilir ama normal dogumd 4000 kg üzeri rrisk barındırır .
ATC Ngrebrar bende de var gebelik şekeri ilk gebeliğimde iriydi oğlum 35 hafta da dogdu 3060 önden gidiyordu suyu hep fazlaydı şimdiki gebeliğim çok şükür haftasıyla uyumlu 34 haftalıkken 2500 dü suyu da iyiydi
Ngrebrar metehaninannesiii bana da beklemek en mantıklısı geliyor. ille normal doğurcam diye suni ile doğurmak doğru değil sanki
metehaninannesiii Ngrebrar bencede bekle yani doktorunuz bu sekulde normal doğuma karsi olduğunu dile getirmiş resmen hemen alalım diyerekten
Ngrebrar metehaninannesiii sezeryan la alalım demiyo aslında suni ile normal yapalım diyor. 38 e kdr bebek kendi gelmezse suni ile baslatacak
MelekMervertlek Ngrebrar başlamamış açılma olmayan doğumu suni sancı ile başlatırsa normal doğum olma ihtimali çok düşük bence acele etmeyin kendi ne zaman gelmek isterse gelsin
YuvarlanamayanPandaa Ysmmmnn sunide en az 4 cm açıklık olması lazım birde erken doğum gerçekten saçma bir doktorun böyle demesi benım bebeğim iri bebek suyu fazla ona ragmen sonuna kadar beklicez diyor doktor
Shnern YuvarlanamayanPandaa hayır ben devlet Hastanesi’nde ilk dogumumu yaptım sıfır açılma sıfır silinme vardı . Haftası dolmuştu suni ile başlattılar doğumu yavaş yavaş ilerlerdi 2 günde tam açılma oldu. Teyzemde yine tansiyon vardı onuda erkenden 36 haftada suni vererek başlattılar doğumu eğer özel olsaydı mesela direk sezeryan diyecekti teyzeme . Q