Herkese teşekkür ederim arkadaşlar. Kiracı ile açık açık konuştum. 2 aylık kira almadığımı depozito almadığımı baya bir kiradan indirim yaptığımı belirttim. Bana ee o Kornez ben çıkarken kalacak ama dedi. Giderken götürebilirsin sıkıntı yok dedim. Eşim illallah etti kiracılardan maalesef bir yıllık kontrat bitince yapmamayı düşünüyoruz vermicez evi kiraya çocuğuma oyun evi gibi ederim başım ağrımaz en azından🌸