Kbryyy Allah yardımcınız olsun kesinlikle benim size tavsiyem kontratı yoksa evden çıkarıp kendiniz kiradan kurtulmanız yaz bitiyor kış geliyor kış gelirse hiç çıkmaz kiracı. Çevremde bu tarz örnekler var. Bence kullanılıyoruz, insanlar iyi niyetimizi kullanıyor bana göre. Bebek geleceği için maddi olarak zorlanıyoruz zaten. Ekonominin kötü olduğu bir devirdeyiz ve dışarı çıksanız kimse bizlere acımaz. Beşik almak için gidin bakın indirim yapılacak mı yada hastane doğum masrafında indirim isteyin hastaneler yapıyor mu? Maalesef benim eşim de çok iyi niyetli. İlerki aylarda kiracı ile nasıl geçincem bilmiyorum 🤷🏼♀️