Karatas27 3bebekannesiii balık yağını doktor mu verdi acbaa bende kullanıyorum içinde balık yağı var vitaminler var neswuik zararlı değil demi bende içesem
3bebekannesiii Karatas27 herhangi bi zararını görmedim canım balık yağını da doktorum önermişti doguma kadar kullanıcam imom omega 3 benim kullandigim
Karatas27 3bebekannesiii bende nesquşk içeyim o halde 😌 teşekkür ederim canım sağlıkla kucağına al inşaallah