Kızlar çok korkuyorum 36+4 teyim doktorumla konuştum bu aksam, 3 gün sonra kontrole gidicem bakacak eğer gelişimi tamamlandıysa gün verip bebeği alıcak, normal doğum yapamam ben gün geçtikçe stres oluyorum buda bebeğe zarar verir. 😩 aşı eşiğim çok düşük çok narinim ben sezeryan olup kurtulucam