Beyzanur3425 bende ilk bebegımde genel anestezi oldum cok memnun kaldm smdı nasıpse agustos sonu ıkıncı bebegımı alıcam yıne aynı doktorumda yıne genel olucam inş🙏🏻 Acıkcası ayık olunca ben şahsım adına dayanabılıcegımı dusunemıyorum .ayrıca onu nasıl doktr ki oyle bısey dıyo cocuga anestezı gecer kalbı durur ne demek , demekki herhngı bı durumda mudahale edemıycek bırı ben okuyunca cok sasırdım suan