muallimehanimmom5 Sağlık ocağından alanlar var. Ben de alınması mantıklı çünkü haftamız onların kaydında da çıkıyor. E nabıza girip bakın orada bile yazıyor. Onu demek istedim. Benim zaten 24. Hafta kendi doktorumda kontrolüm var ondan isteyeceğim ama alanlar almış sağlık ocağından.
Ben sağlık ocağına sat bildirmedim ama hemşire beni çağırdı kalp atışı dinlememiz lazım dedi. E nabızda göründüğü için.