Esma5825 daha önce doğum yapmış biri olarak ihtiyacimiz bunlar zaten.. tatile gider gibi bi sürü şey almak anlamsız.. Bence biberon şart.. kullanmazsaniz geri getirirsiniz.. o anda süt gelmeyebilir.. süt gelse bebek tutamayabilir. Biz acemi olduğumuz için basaramayabiliriz. Bunları düşünmek lazım.. kızımda almamistim.. hastanedeyken esim aldi. İkinci dogumuma iki hafta kaldı bunda kesin yanımda olcak..