3 yıl oldu evleneli ilk günden bu yana çocuk istedim olmadı rabbim nasip etmedi sebepsiz infertelite her ay adet günü ağlama krizleri maddi açıdan durumumuz müsait psikolojik olarak artık çöktüm tüp bebek istiyorum dedim eşimi ikna ettim 2 yılın sonunda tüp bebeğe başladık yumurta toplandı embriyo oluştu 1 ay rahim dinlendirme sonra transfer miniğim bana tutundu dünyalar benim oldu sonra 7. Hafta da kalbi durdu yıkıldım 5 ay sonra yeniden toparlandım 12 gün önce tekrar transfer yapıldı bugün sonuç negatif isyan etmek istemiyorum ama yıkıldım kalkmaya gücüm yok öyle umutluydum ki 5 gün de gecikmem olmuştu daha çok sevindim tuttu dedim olmadı olmadı ağır geliyor yüküm rabbim gör beni de hafiflet diye yalvarmaktan başka bişey gelmiyor elimden 😭