Benim doktorumda 22′de yapalım dedi ama haftaya tatilde olacağım için 23. Haftaya erteledik. 22′de uygunsanız en iyi zaman bence her doktor 22 diyorsa bence var bi bildikleri. Durmadan aile hekimi arıyor bi de ne zaman girceksiniz sonrasında tetanoz aşısı olmanız gerek diye. Bi an önce hallediyimde telefonlarından kurtuluyum artık