Kızlar merhaba 😊
Size bir sorum olacak yada fikirlerinize ☺️
Şu anlık 20+3 günlük hamileyim 11 eylüle detaylı ultrason girmek istiyorum o zamana da 21.haftada olacağız inşallah.
Sizce 21.haftam da mı girmeliyim yada 22.haftamda mı . Haftalar da fark olur mu ?
Sizler kacıncı haftalarınız da detaylı ultrasona girdiniz ?