Mrymonek Mervenurns lcw dan 2tane hamile taytı 1tane kot şort aldım hamile için onlar bana baya yetti. Şuan bile taytı kullanıyorum son haftalarimdayim. Yazın elbise kullandım tabi kışın hamile kalmıştım. Ben sadece lcw aldım en güzel modeller de orda zaten 😊
guzyagmuru16 Ben de hamileliğimin başlarında pentiden hem siyah tayt hem de kot almıştım. Ayarlanabilir değil ama S beden aldım, şu an 66 kiloyum Hala çok rahat oluyor. Kendi bedeninizi alabilirsiniz, fiyatları da uygun