Mervenurns Güzel hamişler hamile taytı alıp kullananlar var mıdır ? ayarlamalı olanlardan istiyorum yanlarından düğmeli ama hiç bilmiyorum hangi marka daha iyidir. Netten alacağım alıp kullananlar var ise yorum yaparsa cok sevinirim
Minnakkurabiyeveannesi27 Mervenurns valla bende şöyle kenarda durup bekleyeyim 10+5 im ama bizim ufaklık kıyafetlerimi giymeme izin vermiyor dar olduğu için hemen sancilaniyorum bakalım güzel öneri gelecek mi
Sema67 Mervenurns ben LCWaikiki’nin hamile taytını 18 haftalıktan beri kullanıyorum 40 liraya almıştım fiyatı da uygun belden ayarlamalı ama hiç kullanma ihtiyacı duymadım aşırı rahat tavsiye ederim
Annesinindatlusu Mervenurns bende lcw den aldım gayet rahat ayarlanıyor h&m den esofman aldım onlarda cok rahat ama fiyat olarak pahalı lcw daha uygun taytı tavsiye ederim .
Sema67 Minnakkurabiyeveannesi27 onlinede stoğunu bulamadım mağzaya bakabilirsiniz eğer bulursam stoğu hemen link atarım
Annesinindatlusu Minnakkurabiyeveannesi27 Tabiki https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Tayt/5134845/1573036
Mervenurns Annesinindatlusu canım ayarlanabilir mi bu cnkü ben anlamam büyük ihtimal 53 kiloydum su anda 61 kiloyum hangi beden almam gerekir ki