Hocalarım merhaba. Ben yeni atandığım için pek bilmiyorum o yüzden sizlere sormak istedim. Haftaya doğumum olacak inşallah. Sözleşmemi de doğumdan sonra imzalayacağım. Ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum göreve başlamadan. Ücretsiz izin nasıl alınıyor bilgi verebilir misiniz?