lara07 Kaç haftalıksınız okula başladınız mı ben 34 haftalık hamileyim 37 ye kadar gelmem gerekiyormuş izinlerimi aktarabilmem için
Mrv1007 lara07 12 haftalığım daha, ama zorlu geçiyor bulantı ve kusmalardan dolayı. İdari izin olayı devam ederse 24-32 arası idari izin alıp 32. Haftada da çalışamaz raporu alıp dogum iznine ayrılmayı düşünüyorum. 32′de çalışabilir alınca 37′ye kadar çalısmak gerekiyor doğru
smmamoms lara07 26.haftadayım ben de başladım kendimi iyi hissediyorum diye ama zorlandım açıkçası okul öncesi olunca bide. Gidebildiğim kadar gideceğim ancak doğum sonrasına aktarma için 37′ye kadar çalışmak gerekiyor.
Derya2867 lara07 20 haftaya girmeme az kaldı bende 37ye kadar çalışıcam iZinleri sonraki döneme aktarıcam normalde 24-32 haft arası pandemi nedeniyle idari izinli sayılıyoruz ama 32den sonra gelip çalışmam lazım izinleri aktarmak için e 24-32 arasında ben yokken başka öğretmen gelecek çocukların düzeni bozulacak git gel git gel olmaz yani
lara07 Mrv1007 aslında çalışamaz alabilirim tekrar ben bu hafta denemek için başladım ama ilk günden zorladı bu haftayı bitirip 35. Haftamda çalışamaz alırım belki ama işte doğum sonrasında lazım olacak onu düşünüyorum
anti_mateist65 Mrv1007 32.haftada çalışabilir raporu alıp 37.haftaya kadar çalışmak zorunlu mu? Ben 32 de çalışabilir raporu alsam 35 de iznem ayrılsam olmuyor mu yani?
AnnelikHayali Mrv1007 32. Hafta birinci dönemin sonundaki tatile denk geliyor sanırım. İnşallah sonrasına aktarabilirsiniz.
Mrv1007 anti_mateist65 benim bildiğim 32. Haftada çalışabilir izni alırsak o 37. Haftaya kadar geçerli oluyor ama arada 35′te falan çalışamaz raporu almak mümkün mü bir bilgim yok. Ben 24′te çıkarım izne eğer devam ederse bu hak gerçekten çok zorlu oluyor okul olunca hele 😭
Beliz100 anti_mateist65 alabilirsiniz gidip tekrar doktordan raporu bozdurup yani çalışamaza çevirebilirsiniz. İlla 37. Haftayı beklemek zorunda değilsiniz
Kubra503550 ElifB08 pandemi izni hala devam ediyor mu 21. Haftadayım da. Eğer devam ediyorsa alalım :)))
anti_mateist65 Mrv1007 evet çok zor kolay değil ama maaş karşılığı çalışacağım ben 15 saati de yayarlarsa 5 güne çok fazla etkilemez inşallah. Evimde okula çok yakın o yüzden de avantaj gibi geliyor şimdilik ama çok zorlarsa ayrılırım mutlaka tabi
G_M_Z @anti_mateist65 evet oluyor canım istediğin zaman izne ayrılabiliyorsun sadece doktorundan rapor alman lazım tekrar çalıştığın günler de doğum sonrasına aktarılıyor
Orange Ben de 32.haftamdayım. 37.haftaya kadar çalışabilir raporunu aldım.İzni aktarabilmek için gidebildiğim kadar gitmeyi planlıyorum. İstediğimiz zaman tekrar rapor alarak izne çıkabiliyoruz bu arada.
DRYD Momcrowns o aktarılmıyor diye biliyorum hocam ama keşke aktarılsa. Ben 24te izne çıkmıycam ve bunu aktarmak isterdim
smmamoms Momcrowns hocam aslında kullanacaktım ancak okulumu ve ortamımı çok seviyorum bir de öğretmen ihtiyacı vardı müdürümde kendini iyi hissettiğin sürece çalışmanı isterim dedi. Bulunduğum ilçe de çok küçük evde de dursam çok canım sıkılacak kendimi temizliğe vereceğim o yüzden biraz çalışmak istedim. ☺️
Ergvn Ben de 22 hafta içindeyim 24 olunca idari izne çıkmak istiyorum. Ama 32.haftada tekrar dönmek biraz dengesiz yersiz olmuş. Keşke o da idari izinden sayılsaydı bu pandemi sürecinde
Elif3552 Merhaba hocalarım ben 37. Hafta iznimi yeni aldım. Bildiğim kadarıyla bilgilendirmek isterim. Analık izni 32.hafta alınabiliyor en erken. Bu yüzden 24.ten 32.ye kadar idari izin kullanabiliyormuşuz. O da idare izin verirse pandemi den dolayı idarenin bizi idare ettiği izin türüymüş. Müdür isterse acil ihtiyaç olduğunda falan okula çağırabiliyor. Ben sorumluluk sınavlarına falan gittim hep mesela. İzni sonraya aktarmak içinse 32de çalışır raporu veriyor doktor. O da şöyle ki rapor olmazsa 24ten itibaren hep izinli sayılıyoruz. Yani doğumdan sonra sadece 8 hafta oluyor iznimiz. Bildiğim bu kadar
Mbayril Elif3552 ben idari izindeyim şuan 32. Haftama girdim tekrar çalışamaz raporu almalı mıyım acaba doktordan
Nazoo_00 Ben az önce idari iznimizdeyken ek dersin ödeneceği ile ilgili yazi okudum, bilgisi olan var mi https://www.maarifmevzuati.com/question/24-32-haftalar-arasi-hamilelik-sebebiyle-idari-izinli-sayilinca-ek-ders-alir-miyim/#:~:text=Bu%20itibarla%2C%20gebeli%C4%9Finin%20yirmi%20d%C3%B6rd%C3%BCnc%C3%BC,BELGELEYEN%20kad%C4%B1n%20memur%2C%20iste%C4%9Fi%20h%C3%A2linde
smmamoms Nazoo_00 ilk defa duydum hamilelikte ek ders verildiğini. Ancak şöyle de bir durum var resmî tatillerde idari izinli sayıldığımızda ek dersimizden kesinti olmuyor normalde ama bunda nasıl olacak ki?
zynpada Nazoo_00 idari izindeyken yerinize büyük ihtimalle öğretmen görevlendirilir o kadar süre çocukları boş bırakmazlar diye düşünüyorum. Yani zaten dersiniz olmaz.
Nazoo_00 smmamoms bilemiyorum ki, yazi resmi bir sayfadan galiba, ama ben idareye sormuycam bile, cok hakettigimiz bir para olmaz sanki, ama her yerde veriliyorsa dile getiririm, ondan sormak istedim burda